reede, 15. mai 2015

Golden's snacks - minu esimesed suupisted!


Mul on lisaks kokkamishobyle ka väga äge päevatöö, mida ma naudin sama palju. Naudin eelkõige, kuna see seltskond, kellega koos oma igapäevatööd teeme on äärmiselt lahe. Kolmapäeval oli meil Golden Club'is üks traditsiooniline treenerite koosviibimine ning selleks puhuks olime külla kutsunud Kristo Tominaga Butterfly kokteilibaarist ja mina valmistasin ette portsu suupisteid. Seda laadi suupistelaud oli minu elu esimene ja ma väga loodan mitte viimane ;). Kogu tooraine suupistevalmiks tegemine võttis aega eelmisel õhtul 4h.  Tegin oma treeneritele näidised ja koos panime siis kokku üle mitmesaja maitsva snäki.

Menüüs oli viis erinevat:

1. Kitsejuustukreem, peedi-mündi salsa ning ürdikastmega
Kitsejuustukreemi retsept asub siin.
Peedisalsa jaoks röstisin peedi küüslaugu ja ürtidega ahjus, lasin jahtuda lisasin punase sibula ning väikse peotäie värsket peenrapiparmünti. Hakkisin blenderis kõik ühtlaseks massiks ning lisasin ka 0,5 sidruni mahla. Ürdikaste on üldise majoneesi retsepti järgi ning värvi annab ürdiõli. Selle ja näkileibade retsepti saab ka blogist. Kaunistasin õhkõrna rediseviilu ning mikropeedilehtedega.

2. Mädarõika- kapparikreem koos lihakonservi, karulaugu pesto ja tsilliga.
Mädarõikakreemi valmistasin toorjuustust mädarõikast ning hakitud kapparitest. Konserv tuli koju otse Suislepast ning on puhtakohalik kraam. Karulaugu pesto tegemist kirjeldasin blogis. kaunistuseks läks puhastatud tsilliviilakas, kumkvaadisektor ja kranaatõunaseeme. Lisaks ürte.

3. Siiamari vutimunavahul ning lehtaignapallis.
Lehttaignapallid tegin Eesti Pagari lehtataingast väikse vormiga kettad välja lõigates. Need kerkivad ahjus piisavalt ümaraks. Vutimunad keetsin 2 min 30 sek ning riivisin. Lisasin hapukoort milles olin leotanud tilli, küüslauku ja kurgimahla (kurnasin ära) ning toorjuustu. Lasin kõik blenderis vahuks.

4. Brownie põldmarja koogike.
Eve koogilt brownie põhi, Treppoja Sahvrilt moos ja poest toorjuust. Pm muud polnud vajagi :)

5. Valge šokolaadi biskiviidi ja valge šokolaadivahul maasikakook, millel peal piparmündisuhkrut. Mündisuhkur on mu uus avastus (jällegi, ilmselt tuhanded inimesed teevad seda juba ammu aga minu jaoks oli äge katsetada ja tulemus super). Võta peenralt piparmünti, haki imeväikseks, pane karpi, lisa suhkrut ja veidi tuhksuhkrut ning hästi natuke vett. Sega ning lase ära kuivada. Super maitse!

Lihtne eksole ;)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar