kolmapäev, 6. mai 2015

I do eat simple food - väikse vimkaga ühepajatoit!


Poleks küll eales arvanud, et ma siia ühepajatoidu pildi riputan aga kõik sai alguse eile Konusmis, kus tuttav Monika mul varrukast haaras ja küsis, kas ma tavalist toitu enam üldse ei tee? No ikka teen, tegelikult on enamus igapäevatoite ju lihtsad. Ja nagu Liisu tabavalt ütles, siis kuna ma nii palju viimased 3 kuud olen ära olnud, siis põhiline toit on olnud friikartul sardelliga :)

Selle ühepajatoidu teeb ainult veidi eriliseks köögiviljade tükeldus (värske kartul, värske porgand sektorina ja suuremalt) ning liha praadisin koos suitsupeekoniga. Sellest siis hea suitsune maitse. Lisaks on sees veel oad, suvikõrvits, paprika, värske kapsas. Ühe terve sibula panin sisse keema ning ära kasutasin kogu "pruuni" mõnusa olluse panni külgedelt.Tavalise tilli/peterselli asemel hakkisin peeneks rosmariini ja tüümiani ning kõrvale tegin ahjus kiirelt minitortilladest juustusaiad.

No ma ei tea kui see pole tavaline, siis mis on ;)?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar