pühapäev, 3. mai 2015

CRU päevik vol 1 - sütekartul lisanditega!


TEKO kursused on läbi! Tunnistus taskus! Möödas on esimesed 2 kauaoodatud päeva  CRU restoranis praktikal, mis möödusid nii kiirelt, et ei saanudki aru, kus või mis! CRU-s on koos kokanduse raskekahurvägi eesotsas Dmitri Haljukoviga, kelle käe all on ainult au õppida. Ei tea, kas on  minu tähtede seis või on tegemist tõesti asjaga, mis on MINU aga ma saan üle pika aja öelda, et midagi tehes on hing rahul ja kaifin seda täie rauaga. Õppida on veel palju ja ma ei saa kaugeltki öelda, et oskan midagi, kuid iga päev ongi täis üllatusi, mis avardavad minu maitsemaailma ning annavad indu juurde jätkata. 
Pean ausalt ütlema, et olen kahest viimasest päevast füüsiliselt nii väsinud, et midagi erilist seekord teha ei jõudnud. Pea on küll õnneks mõtteid pungil täis. Kuid jagan siin ka ühe väikse CRU nipi, mis kindlasti paljudes kodudes kasutusel, kuid minu jaoks vast avastatud. Suvi tuleb ja grillihooaeg on alanud. Ühe mõnusa lisandi tegemine ei võta kaua aega, kuid maitse on ootamatult äge ja nostalgiline. Nimelt laske oma kartulid (porgandid) sütel mustaks, pange siis ahju 15 min ja 200 kraadi, koorige ning riivige jämeda riiviga. Maitseks soola värsket tilli ning peale või laastud. Sobib nii liha kui kalaga! CRU menüüs kasutusel soolasiia eelroas ;)

Avastamisrõõmu!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar