teisipäev, 19. mai 2015

3000 vaatamist - sekka ka midagi ilusat!


H for Home blogil täitus möödunud nädalavahetusel 3000 lugeja piir. Ma ei tea kas see on palju või vähe või  normaalne aga ma olen südames tänulik kõigile teile, kes selle kolme tuhande sees on. Tegelikult liigutab mind sügavalt kui mõni tuttav, sõber või võõras saadab sõnumi või võtab varrukast kinni ja ütleb, et see, mida ma teen läheb korda. Sellest siis tekibki selline soe tunne, et olen õigel teel :)  Kuna see blogi on ikkagi minu mõlema kire - toidu ja ilusate asjadele pühendatud, siis täna postitan pildi lilledest. Üritan ikka enamuse aja vaasis lilli hoida, need muudavad toa kuidagi mõnusaks. Praegu on aeg, mil aknast vaadates on õues ka valge kirsiõitemeri ning see toob tuppa veel rohkem valgust ja head tunnet. Tegelikult võiks vaasis olla kohalikud ja parasjagu õitsevad lilled/oksad. Mul oli eile asja ühte lillelattu, kus vaatasid vastu puhta eksootilised õied. Kõik nad on aga just selliste värvidega nagu peab ja nii nad mu vaasi rändasidki. 
Muidu nurmenukud on ka super :)

Imelist maid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar