teisipäev, 21. aprill 2015

Remembering Hard Rock Cafe - maailma parim salat! #ThisIsHardRock


Hard Rock Cafe Barcelona oli esimene koht, kus ma Cobb salati tellisin. Seal kusjuures oli enam-vähem nii suur portsjon ühele inimesele söömiseks mõeldud. Igal juhul jättis see mulle kustumatu mälestuse, kus nii lihtsad maitsed koos, annavad ühe tõeliselt hea tulemuse. Iga kord kui Hard Rocki uuesti külastan siis tuleb see meelde. Salat ise on tõeline Ameerika klassik.

Retsept:

  • 1 salatipõhi (omal valikul, mina kasutasin jääsalatit)
  • 1 avokaado
  • 50 g Cheddar juustu 
  • 50 g Monterey Jack juustu
  • küpseid tomateid
  • 3 muna
  • 2 väiksemat või 1 suur kanafilee
  • 1 punane sibul
  • 1 pakk suitsupeekonit
  • pipart , soola

Kastmeks sobivad sinepine majonnesikaste või minu tegin lahjema jogurti, toorjuustu, tilli, murulaugukastme.

Salatil on erinevaid versioone aga mulle meeldib see Hard Rock Cafe oma enim. Aseta salatipõhi alla ning hakka triipudena lisama tükeldatud koostisosasid. Peekoni valmistan ma ahjus küpsetuspaberil, nii ei jää see rasvas ulpima ning ei kõrbe ära. Mõnus krõbe ning maitsev. Kanafilee kuivatasin ning pruunistasin kummaltki poolt 5 min kuumal pannil. seejärel maitsestasin soola, pipra ning BBQ klasuuriga ning panin ahju 10-15 minutiks. 

Naudi koos värske ciabatta, maitsevõi ning külma joogiga!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar