reede, 3. aprill 2015

Mina, Helen

No tere! 

Mina, Helen, olen tegelikult  suhteliselt algaja hobikokk ning aktiivselt toiduteemaga tegelnud veidi üle aasta. Möödunud jõulude paiku otsustasin ennast täiendada ja õppida toidutegemisest veidi rohkem ning registreerisin ennast Tallinna Teeninduskooli koka algõppe kursustele (www.teko.ee). Pean nüüd, peaaegu kooli lõpus, tõdema, et see oli ülitark tegu ning nagu koolidega ikka, siis alles seal saad aru kui rumal sa tegelikult oled. Kirg ja tahtmine teadmisi ammutada veel ja veel on aina suurenenud ning plaanin kindlasti ennast veel täiendada, sest mulle tundub toidukunst on lõputu õppimise ja katsetamise tee, mis ei saa kunagi otsa ning pakub jätkuvalt pinget.  Täna tunnen, et minu katsetused hakkavad vilja kandma ning mulle üllatuseks on minu katsetustest ka mõni inimene huvitatud, seetõttu otsustasin selle blogi luua. Olen äärmiselt tänulik igasuguse konstruktiivse kriitika ja märkuste osas inimestelt, kes tunnevad, et nad teavad rohkem. Mulle ei meeldi soolaste roogade puhul täpsed retseptid, seega palun ette vabandust ebatäpsete kirjelduste üle. Olen meeleldi valmis täiendama ja kommenteerima kui küsimusi tekib. Seni on mu retseptinduses valitsenud paras kaos ja just seetõttu otsustasin ka selle blogi luua.Loodan siia oma järgnevate kuude ja aastate retseptid kokku koguda nii on hiljem hea oma arengut näha. Ning lõppude lõpuks, mis see toit siis on kui mitte ilus asi, sest ilu ei ole ainult silmades vaid ka maitsmises, tundmises ning kogemises.

Ilusad asjad ja kodukujundus on mind paelunud palju kauem. Olen ise endale ja oma perele üritanud luua hubase ja koduse kodu, mida on tore täiendada ja muuta. Kui on küsitud, siis olen aidanud ka sõpru. Häid ideid annab elu ise ning hetk, milles elad. Moodsast ja kandilisest olen aegade jooksul liikunud romantilise maakodu stiilini ning täna tunnen, et õige on hoopis Indoneesia ja troopiline ümbrus ning detailid. Siia sooviks riputada ilusat ja huvitavat, nii enda kui teiste tehtud.

Elu on ilus ja täis ilusaid asju - nautige!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar