pühapäev, 12. aprill 2015

Queen of seafood - scallops aka kammkarbid!


Kammkarpidest olen seni eemale hoidnud. Need on mu lemmik mereannid, kuid olen kartnud neid ise teha. Täna siis tundsin, et proovin ;)  Et mitte liiga kergelt läbi saada, otsustasin kõrvale teha pastinaagi safrani püree, avokaado vahu ning lasin lastel metsas jänesekapsast korjata. Kuna karulauk oli vahepealsel nädalal ojakalda rohetama ajanud, siis tegin veel maitskes karulauguõli.  Hästi tundus sobivat ka punase apelsini, maasika, redise salat. Vutimuna polnud ma ka ennem teinud, kui juba siis juba. Sai see ka juurde pandud. Kokku sai üks kirev ja veidi isegi liiga busy taldrik, kuid imekombel maitses kõik hästi.

Retsept:

Kammkarbid - pesta, kuivatada ja praadida kõige viimasena või/oliivõli segus kummaltki poolelt 1,5 min.

Pastinaagi püree

Keeta pastinaagikuubikud ( mina tegin 6 väiksemast juurikast) pehmeks, purustada pudrunuiga  ning lisada leotatud safran (5-6 õietolmukat), 1 spl sulatatud võid ja 50 ml vahukoort. Maitsestada.

Avokaado vaht

2 avokaadot puhastada ning pigistada peale 1 laimi  mahl. Lisada 3 spl suhkrut ning veidi soola. Purustada saumikseriga. Lisada 50 g toorjuustu ning vahustada mikseriga pehmeks vahuks.

Või-sidruni kaste

Selitatud võile lisada sidruni mahla ja veidi soola, segada ning panna lusikaga kammkarpidele peale.

Kerge mõnus õhtusöök, mis tekitas tunde nagu oleksime restoranis!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar