neljapäev, 2. juuli 2015

Corn & Gordon Ramsey


Minu üks lemmik "side dish" on grillitud või keedetud mais. Soovitan kartuli usku eestlastel see oma toidulauale panna. Ühest tõlvikust saab pm kõhu täis ning maitse on ka mõnus magus ja krõmps. Teine hea alternatiiv on ka maguskartul, mid aon super külmal talveõhtul valmistada. Maisi olen ennem tihti teinud aga coleslaw salatit olen seni suhteliselt ebatervisikuna valmistanud (loe majoneesiga), kuni ma puht juhuslikult mõni ku tagasi ühe Gordon Ramsey kokasaate peale sattusin, kus härra tegi coleslaw salati kreeka jogurtiga. Kreeka jogurt teatavasti on minu külmkapi püsielanik ja nüüd olen juba mõnda aega selle retsepti järgi salatit vorpinud. Hea on ikka :)

Retsept


  • 0,5 osa punast kapsast
  • 0,5 osa tavalist peakapsast
  • peotäis murulauku
  • 1 tops kreeka jogurtit
  • 1 tl sinepit
  • pipar, sool maitse järgi.
Haki ja sega :)

Mais tahab keevasse soolaga vette paariks minutiks ning siis grillile. Serveeri soola ja võiga.
Kanarinda teen nüüd juba mõnda aega nii nagu kunagi kirjutasin .


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar