esmaspäev, 7. märts 2016

100 inimese torditegu - Big Apple 1!


Vahest on nii, et asjad loksuvad ise-enesest paika ja eriti ei peagi selleks pead murdma mis või kus. 
Nii on ka minu hobiga. Ma ei ole eriti mõelnud, et toidutegu võiks mulle töö olla ja ausalt ma ei soovigi seda (minna kuhugi restorani tööle näiteks), pigem naudin kõike, mis sellega kaasneb ja lähen põlema igasugustest uutest põnevatest väljakutsetest. Ma ei saa ennast eriliseks tordimeistriks pidada ja päris  kindlasti ei tasu minult küsida suhkrumassi ja martsipaniga lastetorte - need lihtsalt ei paku mulle mitte mingit pinget ja nende meistreid on imehäid Eestis väga palju. Võin soovitada :) Aga hea meelega teen midagi huvitavat ja teist moodi ning soolast, seega kui keegi soovib, siis vabal ajal olen valmis teie soove täitma.

Lugesin hiljuti Olga postitust tellimustest ja koduköökidest ja pean vajalikuks siia vahele veel üks märkus teha. Mina olen läbinud ametliku toiduhügieenikoolituse ja oman sellekohast dokustaati. Hetkel on mul pooleli koduköögi nn atesteerimine tervisekaitses ja õigepea peaks sellega ka kõik korras olema, seega jah ametlikult ma pole täisväärtuslik toitlustaja veel. Palun seda kindlasti arvesse võtta!

Eelmine nädal oli nii kiire, et sinna mahtus kaks ülitoredat tellimust. Esimene oli Riinale, kellel täitus töökohas 10 aastat ja tema tellis minult astelpaju-panna cotta tordi ning 4 juustu kana filopirukad. Aitäh Riina:)

Teine jäi nädalalõppu, kui minu armas juuksur Merike pidas oma salongi esimest sünnipäeva. Big Apple on tegelikult vanemgi aga Merikese ja tema õe Marika käe all siis aasta jagu toimetanud. Oli uhke pidu. Gloria restoranis ja heategevusliku eesmärgiga. Minult palus Merike torti 100-le inimesele. Ütlen ausalt, pole eales nii suurele kogusele midagi tegema pidanud ja see oli paras väljakutse. Teadsin kohe algul, et teen mitu väiksemat torti, mis siis söödavate lilledega kaetud saavad. Samuti on mu viimase aja lemmik matcha, nii et sellega olid põhikomponendid olemas. Lisaks veel värsked vaarikad, mustikad, hele biskviit, besee ning toorjuustukreem ja makroonid. Tulemus sai selline: 


Ma loodan, et tõesti maistses ka hästi. Biskviidi retseptid leiab blogist.
Muidugi jäi suure planeerimise juures veidi toorainet üle ja siis sai eile veel mandlibiskviidiga kihilised koogikesed tehtud. Ma lihtsalt jumaldan lilli kaunistusena, seega ei suutnud vastu panna. 



Lõpetuseks läksin ja ostsin endale veel lauale ka levkoisid, mis lõhnavad lihtsalt jumalikult. 

Kevad tuleb!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar